Kolmårdens Djurpark!

I April-Maj där nångång var ju jag med till kolmårdens Djurpark, när den årliga servicen av brandsläckarna skulle äga rum.
Ja, jo.. Det var ju självklart för brandsläckarnas skull jag följde med....
När man som jag, skriver fakturor hela dagarna.. nästan, så är det mycket roligt att få följa med ut på plats o lära sej, se hur det går till och få mer förståelse för fakturaunderlaget.

Jag valde ett mycket bra ställe att lära mej sånt på tycker jag.
Fick med mej kameran och tog lite bilder med. Tänkte om ni ville se?


På Plats!




Syns ju bra det där ju!



Det här var nere i gruvgången. Tack o lov för blixt för det var kolsvart där och jag var Livrädd..




Det här är utanför gruvgången, vi hittade en Brandsläckare inne i hörnet, kan ju vara bra o veta att den är där med. Upp med Skylt!




Även där fattades det en skylt!




Ett evigt slit och släp...




Som sagt var...



Här ska det bytas Munstycke!



Mera bilder kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0