Skogsröjet 2010.

Vi på Företaget Brandskyddspartner Ab är väl inte riktigt några festival Människor.
Jag vet inte om det är bristande intresse eller att medelåldern är (högre) fullt normal, men för det ska man inte ruffa på säkerheten.

För det betyder det ju inte att (jag) vi Inte gillar musiken som kommer spelas. Många Väldigt bra band kommer uppträda, dock kommer (JAG) vi inte ha möjligheten att närvara pga fullbokad helg, vilket är sjukt tråkigt!



Jag tycker det är en riktigt rolig tillställning dom har fixat där ute i skogen. Mycket bra artister, redan år 2008 fick dom in riktiga fullträffar så som ; Backyard Babies, Takida, Dia Psalma.
Förra året fick dom dit ;
Melody Club, Hardcore Superstar, H.E.A.T, Lillasyster, Crucified Barbara
Och I år; CrashDiet, Mustasch, Kalle Baah och otippade Anna Bergendahl.

Många återkommer varje år med, det behövs nått sånt här i närheten av Norrköping!

Det vill vi självklart vara en del av, därför kommer vi sponsra skogröjet med Brandsläckare ifall olyckan är framme ( Gud förbjude).
Dom kommer med andra ord få låna släckare för att dom ska vara på den säkra sidan.

Brandskyddspartner(Jag) Gillar Rock!


Ska ni dit?



Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar. jorå, det var helt ok. bättre än jag trodde iaf =)

2010-08-11 @ 21:50:14
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0